Monday, October 15, 2007

كلمة وداع

هاقولك ايه.......كلمة وداع........ولا اقولك ان قلبى معاكى ماشى
دا كل شئ فى الدنيا ضاع........لكن دا حب ولسه برضه ماتنساش
دا انا اللى كنت فى يوم حبيب ......وانا القريب من قلبك انتى من زمان
ضاع الهوى وضاع الحبيب ..........وتهنا ونسينا سوا الحب اللى كان
لكن هاقولك لا حبيبتى انتى كل هوى الزمان
...........................
بعدتى ليه من غير سبب........فرقتى بين اتنين حبايب عاشقين
وانتى اللى كان قلبك دهب....... ولا عنيكى كانوا برضه كدابين
رحتى بعيد وانا وحيد......خليتى شمس الحب تبدأ فى الغروب
دا أنا من زمان عايش غريب .......وحبك انتى دلنى على الدروب
لكن هاقولك لا حبيبتى انتى كل هوى الزمان

17 comments:

أبوسويلم said...

كلام جميل
كلام معقول
ما اقدرش اقول حاجة عنه
ال ده تاليفك يا برنس ولا اقتباس
بس عالى عالى كالعادة
سلام يا برنس

ta5areef said...

جميلة طبعا يا برنس

بس مش عارف ازاى واحد بتاع جاز يقول الكلام ده

وهتقوله لمين ياد

بتاع الجاز said...

دا تأليفى ومن بنات افكارى كمان

ولكنها مؤلفه منذ زمن وكانت حبيسة الادراج

سلام يا استاذنا

بتاع الجاز said...

دا تأليفى ومن بنات افكارى كمان

ولكنها مؤلفه منذ زمن وكانت حبيسة الادراج

سلام يا استاذنا

قطوف said...

الله عليك إيه احلاوه دى معلم
وبقيت بتقول شعر
عود حميد يابشمهندس

ما علينا said...

كلام جميل جدا يا باشمهندس
طيب ليه بس كان حبيس الادراج

وبعدين انت ازاي بتدون من العالم الاخر

ولا دي بركات مادلين


وبعدين احب اقول للدكتور

هو في احسن من الجاز يعمل دماغ
ويطلع احلى كلام


كل سنة وانت طيب يا باشمهندس

بتاع الجاز said...

الله يحفظك يا سى السيد ,بص يا برنس انا اكتب اى حاجه طالما بحسها انت شايفنى امينه تتحكم فيه

بتاع الجاز said...

كان حبيس عشان انا نسيته فى زحمة الحياه وافتكرته لان الانسان مايقدرش يعيش من ماضى عالطول

ولا ماكنش يبقى فيه لكل واحد فينا ذكريات

والجاز ده الهم عباقره كتيز قبل منى مش هياهمنى انا

وكل سنه وانتى طيبه

rainbow said...

اسمك لوحده مشكلة
احلى نداء من لبنى عبد العزيز فى قيلم عروسة النيل
بس اكيد انت مش شبه رشدى اباظة هههههه

المدونة افكارها حلوة اوى وعايزة تتقرى على رواقة
ربنا يوفقك
هدى

السندباد المصرى said...

ايه الحلاوة دى يا ابن عمى
والله مكنت اعرف انك بتكتب شعر الا دلوقتى
بفسى اعرف كنت بتقوله لمين
ويا ريت تفتش فى ادراجك عن الروائع سلام يا رفيق

Hoda said...

حلوه بجد
احييك ممكن تزورنى فى مدونتى زرونا تجدوا ما يسركم

dr.Roufy said...

كلام عالي جدا

بيوصل للقلب على طول
تحياتي

ghalia said...

جميل جدا
والله لا يجيب وداع
ربنا يسعد أوقاتك

المعتقد الصحيح said...

مية ميه يا باشمهندس
والله حاجة جمليةخالص
وهابى فالانتاينس داي

سفير جهنم said...

الدنيا مش مستاهلة دى يا باش مهندش خليك بس الكلام جميل انما انتا بتعبر عن الوجدان الى داخلك انتا

أبوسويلم said...

يا عم اعملها بقى وادخل اكتب اى حاجة
غلبتنا معاك بقى
سلام يا برنس

بتاع الجاز said...

rainbow

انا اسمى كده لانى مهندس بترول
باذن الله

وبعدين رشدى اباظه دا ميجيش حاجه جنبى طبعا ههههههه

واهلا بزيارتك العزيزه