Saturday, June 2, 2007

حبه رياضه.......بتاع الجاز


14 comments:

break said...

ليا الشرف انى اكون اول واحدة ترد على البوست
وبما انى خبيرة فى الكورة:D
ولا بشجع اهلى ولا زمالك انا على باب الله
بس حبيت بس اقولك ان البلوج بتاعك جميل ما شاء الله
تحياتى

Anonymous said...

انا لا اعرف اى شىء عن كره القدم لكنى مررت على مدونتك للتحيه وقد سعدت بتصفحها
................
تحياتى لك

بتاع الجاز said...

break
احنا اللى اتشرفنا بزيارتك.واشكرك


حامد
شرفتنا وانستنا يا حامد ويا ريت تيجى تزورنا وتدينا رايك عالطول

ta5areef said...

انت بقيت اهلاوى ولا ايه يا مان
دا انا وانت رمز الصمود
اوعى تخون
هه؟؟

بتاع الجاز said...

لا دانا حاطط الصورة دى عشان ندحك شويه
وسيظل الزمالك فى دمى

أبوسويلم said...

مش باقولك مهول
بس هى وسعت منك فى حتة ان رونالدينيو هيكون لسه بيعلب وهادى خشبة بالشكل ده.
ولولا معزتك عندى كنت قلتلك خليها تييييييييييييييييييت.
وبعدين اللى مالوش فى الكورة ما يعلقش من اصله .
دى حاجة تخنق.

ابو العربى said...

ويعنى ايه يعنى بكره نشوف
المصرى والذمالك حديد

بتاع الجاز said...

ابو سويلم

انا عايزك تقرا التاريخ على العدد فوق,وكمان رونالدينيو هيكون المدير الفنى مش لاعب.وبعدين اللى مالوش فى الكوره مايعلقش ليه ماعنك مصطفى الكيلانى والسيد الثعلبى ومجدى عبد الغنى مالهمش لا فى الكوره ولا التعليق

بتاع الجاز said...

ضد الظلم

بدايةُ اهلا بيك, وبعدين انت هاتتخانق ولا ايه والله انا زملكاوى,ولا انت زعلان عشان خدنا كريم ذكرى ماحنا سيبنالكوا محمد اخوه

Anonymous said...

البوست دا واضح جدا انك عامله مش بنية صافية

اكيد مش زملكاوي بقى
واكيد كان بيحز في نفسك انك بتقر وتوضح التطور الطبيعي للحاجة الساقعة

دي تاني مرة اكتب تعليق على البوست دا
بس النت بيفصل ويابى انه يوصل

بس انا لي تحفظ
حرام تطير شعر هادي كدا ياريت تغير اللوك بتاعه

واحييك على تمسكك بتجيع فريقك هو اسمه ايه
؟
اه الزمالك

فكرة البوست وطريقة عرضها حلوة جدا
واضح ان الجاز تاثيره حلو
الواحد بقى يرجع لاصله ويسرح شعره بجاز

بتاع الجاز said...

g_bouheerade

اولا البوست عامله بنيه صافيه على الاخر,وبعدين انا ناشره عشان اورى الناس ان بعد عشرين سنه مافيش حاجه هاتتغير

وبعدين ده مش تاثير الجاز دا تأثير زيارتك للمدونه هوه اللى خلاها رائعه

خيرالدين said...

لن ننساك يازمالك
صامدون رغم المحن

Anonymous said...

بالعند فى خالك

بتاع الجاز said...

دكتور نشيط

اسكت يا سايب يا مفضوح